Secrets Beauty Salon

Pur si simplu frumusete.

Ramona Vulpe Brand Manager Top Line ne vorbeste despre JOICO August 6, 2008

Filed under: secrets beauty — secretsbeauty @ 8:49 pm

O data cu dezvoltarea societatii, nevoia unei tinute si a unei infatisari ingrijite reprezinta o parte din cheile succesului. Cum previzionezi evolutia pietei produselor de ingrijire feminina in Romania?
Piata produselor de ingrijire in Romania este si va fi in continua expansiune. Oferta este tot mai diversificata, atat in ceea ce priveste serviciile profesionale de ingrijire, mentinere, tratare, cat si in ceea ce priveste produsele cosmetice. Ca urmare a unui studiu, o revista americana ne informeaza ca: „Intr-un an vedem mai multe anunturi publicitare decat vedeau oamenii de acum 50 de ani intr-o viata intreaga”. De doua ori pe an, Joico lanseaza colectii care prezinta tunsori si culori la moda in sezonul respectiv (primavara-vara si toamna-iarna). In luna aprilie lansam colectia primavara-vara „Primaries“, colectie care este un nou inceput pentru Joico, avand in vedere ca Joico este acum mult mai aproape de Fashion. In fiecare sezon venim cu produse noi, de exemplu produse pentru starea speciala pe care o are parul vara – este mult mai expus deshidratarii si degradarii din cauza factorilor de mediu -, produse care ofera solutii inovatoare, ingrediente de cea mai buna calitate si nivel tehnic. Ca urmare, Joico va tine la curent intotdeauna cu tot ceea ce este nou in materie de tunsoare, culoare si coafura, va ofera produse de cea mai buna calitate, create special pentru nevoile exprimate de consumatori. In urma cu doar cateva zile, a aparut un studiu la nivelul Uniunii Europene, potrivit caruia un numar destul de mare de componente ale vopselei de par este nesanatos, lucru care a starnit o discutie pe marginea produselor folosite pentru ingrijire. Ce ne poti spune despre calitatea produselor companiei pe care o reprezinti?
Joico, inca de la momentul infiintarii sale in 1975, s-a lansat pe piata cu logo-ul „Arta Parului Sanatos”, ceea ce inseamna ca toti ingredientii prezenti in toate produsele Joico, inclusiv in vopseaua permanenta, respecta 100% integritatea firului de par. Ingredientii prezenti in toate produsele Joico sunt cei care de fapt alcatuiesc firul nostru de par (stim cu toti ca firul de par este alcatuit din 85% proteina de cheratina, 10% vitamine, minerale, glucide, lipide etc. si 5% apa) – aceeasi formula o regasiti in toate produsele Joico.

Factorii externi, proveniti din mediul inconjurator, ne ataca din toate directiile. Birourile din cladirile de otel si sticla nu sunt tocmai sigure din punct de vedere al protectiei microbilor. Ce recomanzi persoanelor care vor sa se protejeze eficient? Poti dezvolta?
Parul fiecarei persoane trebuie sa beneficieze de sistemul de reparare, unicul de pe piata care ne asigura garantat o reparare-revitalizare-mentinere 100% a parului, singurul capabil sa readuca in par tot ceea ce parul a pierdut datorita factorilor externi. Cu siguranta, specialistii Joico va vor sfatui ce produse trebuie sa folositi acasa, avand in vedere ca toate produsele contin factori de protectie pentru mediul inconjurator.

Incurajezi si barbatii sa foloseasca produsele de ingrijire?
Multi barbati folosesc acum serviciile si produsele de ingrijire Joico si acest segment capata amploare de la un an la altul. In momentul acesta, gasiti la Joico linii de produse care pot fi folosite de barbati – de la produse de baza, precum sampon si conditioner, la produse de styling si chiar tratamente intensive pentru diferite probleme ale scalpului sau parului.

Ti se pare corect studiul conform caruia nu numai gadget-urile sau elementele vestimentare au devenit produse unisex, dar si produsele de infrumusetare si ingrijire?
Formula parului este aceeasi si la femei, si la barbati si este normal ca aceste produse sa fie unisex, tocmai de aceea recomandam in functie de necesitati si de rezultatele dorite produsul potrivit. Produsele destinate special barbatilor sunt de obicei de un singur tip si este imposibil ca un singur produs sa poata satisface toate nevoile.

Logo-ul vostru este „mereu cu un pas inainte”. Care sunt secretele care va mentin in top?
Logo-ul nostru este „Joico – Arta Parului Sanatos”. In primul rand oferim un sistem complet de produse de ingrijire a parului – produse de tratament si ingrijire, produse de colorare a parului, produse de styling – pe care te poti baza ca, indiferent de serviciul la care iti supui parul, vei obtine in final un par sanatos si stralucitor. Ne mentine in top faptul ca produsele Joico fac ceea ce promit. Daca va promitem un par sanatos, il veti avea cu ajutorul produselor, indiferent daca il colorati, il decolorati sau il ondulati.

Ce ne sfatuiesti cand cumparam un produs: sa tinem in primul rand cont de calitate, in ciuda pretului mare, sau gasim „echivalente” mai ieftine?
In momentul in care cumparam un produs, trebuie sa tinem cont de cateva lucruri. In primul rand trebuie sa fim atenti de unde cumparam produsul respectiv si cine ni-l recomanda – un specialist (un stylist). Trebuie sa stiti ca un produs profesional recomandat de un specialist ne poate economisi, de fapt, foarte multi bani, pentru ca este in mod sigur produsul care ni se potriveste si cu el vom obtine rezultatele dorite. Apoi trebuie sa tinem cont de faptul ca fiecare persoana are nevoi diferite, asa ca fiecare persoana are nevoie de diferite combinatii de produse. Este bine sa cumparati un produs testat in salonul de coafura, pe rezultatele caruia va puteti baza. Trebuie sa stiti ca Joico va ofera produse profesionale special destinate ingrijirii acasa, care se vand in saloanele de coafura. Este foarte usor sa alegem produsul potrivit cand ne bazam pe o gama care ne asigura un par sanatos. Este important sa continuam corect acasa munca realizata de specialist in salon.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s